Fredag idag dåååå!

Tjatja :). Lemon här, kom nyss ut från duschen. Skönt att det är fredag :D! Ska snart iväg till Skärholmen, och göra lite grejjer här och vart. Sen tror jag att jag ska åka till Stanky så ska vi göra en videobloggning till, bra va ;))? Och juste, vi skulle ju fixa den där bakgrunden som Stanky snacka om i sitt förra inlägg. Sen tror jag faktiskt jag ska åka upp till min pappa på kvällen, han bor i norrtälje :P. Så det blir väl antagligen kallt dåra, typ cirka 20 minus :((. Blev ingen skola för mig idag, hade verkligen ingen lust och bara gå en dag. (a). Aja, det var min planering för dagen! Men håll utkik för vår nya videofilm senare ikväll då! Många pussar från er COOLA Lemon <3!

Kommentarer
Postat av: S A N D R A T J U L I N S

Kolla in dagens disney låt! (; http://sandratjulins.blogg.se/2010/january/miley-cyrusjohn-travolta-i-thought-i-lost.html#comment

2010-01-08 @ 15:11:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0