Läggdags

Tjatjo bloggeeeeeen<33
ska sova nue:) idag har jag varit på bio, såg en film som jag inte kommer ihåg vad den heter (a) Morgan nånting, aja vem bryr sig, dålig va den iaf...
Filmen fucka typ upp sig också :S lixom, om man skulle dela bioduken i två halvor horisontellt i mitten, så kan man säga att de båda halvorna bytte plats så det blev helt retarded xD alla i bion typ skrek och folk bankade på glaset längst bak, kärringjävlarna skrek att dom ville ha pengarna tillbaka, och jag åt popcorn.
aja, tog bara 2 minuter innan dom fixade det och man fick en jävla orkan av vinddraget från alla tantjävlars suckningar när den väl startade... jag dödade dom... dödade dom alla.
Puss hej<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0